Doetinchem, 12 oktober 2015 – Met een groeipercentage van 436% over de laatste 4 jaar (2011 – 2014) is Pinkcube als 24e geëindigd in de Deloitte Tech Fast50 ranking. Het e-commercebedrijf is een nieuwkomer in de lijst en eindigde als hoogste van de vier genomineerde Gelderse bedrijven.
Pinkcube is een e-commerce bedrijf met ruim 50 webshops in promotieartikelen en relatiegeschenken. Sinds de start in 2009 groeit het bedrijf onophoudelijk en in hoog tempo door. Edwin Kats, directeur en mede-eigenaar van Pinkcube: “We zijn bijzonder trots dat we in deze tijd met een kerngezond bedrijf zonder extern kapitaal zo hard groeien.”
Het bedrijf hanteert een duidelijke groeistrategie waarbinnen continu innoveren de belangrijkste peiler is. Kats: “5 jaar geleden hadden we een simpele maar duidelijke visie. We wouden de markt van promotionele producten en relatiegeschenken veranderen omdat we dachten dat het beter kon. Nu lopen we voorop in internettechnologie, zijn we volledig data-driven en hebben we het bestellen van promotionele producten bovenal makkelijker en transparanter gemaakt. Het bestellen van promotionele artikelen is voor bedrijven vaak een “moetje”, bij ons is het gewoon snel en goed geregeld!”
Over Deloitte Technology Fast50
De Technology Fast50 is de verkiezing voor snelgroeiende technologiebedrijven en innovatieve start-ups. De verkiezing is in het leven geroepen om de uitzonderlijke prestaties van deze bedrijven te erkennen. De ranking werd afgelopen vrijdag bekend gemaakt tijdens de Deloitte Technology Fast50 ceremonie, die dit jaar in de Mediacentrale in Groningen plaatsvond. Bedrijven uit de Deloitte Technology Fast50 maken ook kans op een plek in de EMEA Fast500 en de Global Fast100.
Dewi werkt als Online Customer Magnet ofwel creatieve Contentspecialist. Ze bekijkt de wereld door haar roze bril en weet jou te inspireren met artikelen over de meest effectieve en mooiste promotieartikelen en relatiegeschenken. Haar passie voor schrijven en creatieve communicatie hebben haar getriggerd om bij Pinkcube aan de slag te gaan en in de Achterhoek te blijven.
Ze is onlangs gepromoveerd tot #crazyplantlady – elk plantje moet gestekt worden en verdient een plek op de vensterbank. En als er weer eens een gezonde, vegan maaltijd op tafel verschijnt, moeten de foto’s natuurlijk gedeeld worden op Instagram.