Ter Horst van Geel creeërt wow-effect bij medewerkers en klanten

Een bruisend damesmodebedrijf, waarbij klantbeleving en persoonlijk advies hoog in het vaandel staan: we hebben het natuurlijk over Ter Horst…

30 augustus 2023 Geschatte leestijd: 3 minuten
Naast de enthousiaste reactie van het personeel op de bedrukte koeltas, ontvingen we zelfs van klanten de vraag of de koeltas te koop was!

Ter Horst van Geel zet haar klanten graag in het zonnetje door nét dat beetje extra te geven. Denk aan de winacties, vele evenementen die het bedrijf organiseert, het persoonlijke advies, het Fraai loyaliteitsprogramma en het persoonlijke kaartje bij online bestellingen. “Dat vinden wij heel belangrijk, dicht bij de klant, net dat beetje extra doen en het persoonlijke”, vertelt Lotte van de Wijdeven, verantwoordelijk voor de marketing & communicatie binnen Ter Horst van Geel.

Naast de extra’s voor klanten, verrast het modebedrijf ook meerdere keren per jaar het personeel met een leuke verrassing. Het uitspreken van waardering naar medewerkers is ontzettend belangrijk voor het bedrijf. Ter Horst van Geel koos voor een bedrukte koeltas om het zomerse gevoel aan te wakkeren. Of je nu gaat picknicken of naar het strand gaat, een koeltas komt altijd van pas.

Duidelijke informatie en een sterke samenwerking

Lotte van de Wijdeven ging direct naar onze website en zocht naar de perfecte koeltas. Belangrijke punten waren de grootte, de sluiting en het uiterlijk van de koeltas. “Wij zijn een bedrijf in de mode, dus een koeltas met een hippe en mooie uitstraling was belangrijk. Deze koeltas is in lijn met de uitstraling van ons bedrijf én hip om mee rond te lopen”, vertelt Lotte van de Wijdeven.

“Op de website kon ik gemakkelijk de informatie vinden die ik nodig had. Dit was duidelijk aangegeven bij het product. En als je iets niet weet, kun je altijd een vraag stellen in de chat of even bellen. Dan wordt je altijd snel geholpen.” “Wat ik erg fijn vind, is dat je snel advies krijgt en snel kunt schakelen met de medewerkers van Pinkcube. Zo kreeg ik de feedback dat ons logo op een andere manier beter zou opvallen. Zelf is het lastig inschatten wanneer iets goed leesbaar is. Het is fijn dat er zo geschakeld wordt”. Op deze manier behalen we bij Pinkcube samen met de klant moeiteloos het mooiste resultaat.

Wow-effect bij het personeel én klanten

De bedrukte koeltas gevuld met lekkere drankjes en een persoonlijk kaartje leverde een wow-effect op bij het personeel. “Er kwamen veel enthousiaste reacties van onze medewerkers, ook onder onze Instagram post. Een collega neemt de koeltas bijvoorbeeld altijd mee naar werk en van een andere collega ontving ik een foto tijdens een tussenstop op vakantie”. Ook bij klanten van Ter Horst van Geel viel de bedrukte koeltas op. “We ontvingen van klanten ook enthousiaste reacties. Zo hebben we meerdere keren de vraag gehoord of de koeltas te koop is. Dus dat is erg leuk!”

Bedrijf

Ter Horst van Geel

Plaats

Oss

Branche

Damesmode

Aantal medewerkers

110

Website

Ter Horst van Geel

Bekijk ook deze artikelen