Hoe kan ik een klacht indienen?
Bij Pinkcube staan kwaliteit en service voorop. We selecteren onze producten met zorg en aandacht. Toch kan het voorkomen dat een bestelling onverhoopt niet aan de verwachting voldoet. Dat horen we graag.
Als je een klacht wil indienen, mail dan naar [email protected]. Om de klacht beter te kunnen verwerken, is het fijn dat je bij het versturen van uw klacht (wanneer beschikbaar) foto’s toevoegt. We nemen vervolgens binnen 5 werkdagen contact op om de klacht te bespreken.
Liselotte is COO bij Pinkcube en staat graag met haar voeten in de klei. Geen uitdaging is te groot als het aankomt op het optimaliseren van jouw ervaring als klant. Ze startte haar internationale carriere bij Google als Online advertising expert. Inmiddels is ze geland in de Achterhoek en werkt ze met plezier bij Pinkcube, waar ze ‘roze olifanten’ (obstakels verwijdert), zodat de weg naar succes en (persoonlijke) groei vrij blijft voor het team.