Meiden Vrouwen Voetbal Achterhoek en Pinkcube starten (letterlijk) met een knallende samenwerking

29 februari 2024 Geschatte leestijd: 3 minuten
Meiden Vrouwen Voetbal Achterhoek en Pinkcube starten (letterlijk) met een knallende samenwerking

Inclusiviteit, het is een term die wij bij Pinkcube als meer dan een kernwaarde beschouwen en zien als ‘vanzelfsprekend’. En hoe mooi is het om deze gedachtegang te delen? Eindelijk mogen wij héél leuk nieuws met jullie delen! Sinds kort is Pinkcube namelijk sponsor en partner van de organisatie Meiden Vrouwen Voetbal Achterhoek, ook wel bekend als MVVA en de meidentak van De Graafschap.

Laten we Meiden Vrouwen Voetbal Achterhoek allereerst even introduceren. MVVA is een organisatie die is opgericht in 2020 met als doel talentontwikkeling in de regio Achterhoek voor meiden te stimuleren. Van de MO13 tot aan de MO17, de jeugdopleiding zet zich in voor meer inclusiviteit binnen de voetbalwereld. Als Pinkcube staan wij volledig achter dit initiatief en daarom hebben zij de plaats bemachtigd van het zesde goede doel dat we steunen. “Wij zijn trots op de samenwerking met onze nieuwe partner Pinkcube. Een mooi bedrijf met de roots in onze mooie Achterhoek. We zijn ontzettend warm onthaald en het grote enthousiasme van het team is een mooi begin van onze samenwerking”, vertelt Hilde, trainster en oprichter van MVVA.

Pinkcube is MVVA’s nieuwe nummer één fan

Bij Pinkcube vinden we het belangrijk om lokaal betrokken te zijn en dat iedereen zijn/ haar bijdrage levert. Het steunen van MVVA komt overeen met al onze principes en kernwaarden. En dan doelen we natuurlijk op daadkracht, omgevingsbewust en naoberschap. Niet alleen gaan we de meiden aanmoedigen vanaf de tribune, maar vanaf augustus 2024 zal Pinkcube ook schijnen als shirtsponsor. Dus ga jij wel eens naar een wedstrijd van deze strijdlustige meiden? Vergeet dan niet om even naar het shirt te kijken!

Samen bergen verzetten

“Wat verbindt Pinkcube en MVVA? De drive om kansen te creëren, ook als anderen er niet in geloven. Toen Pinkcube werd opgericht als eerste B2B E-commerce partij in de promotieartikelenindustrie, geloofde de branche er niet in dat het plan kon slagen. Producten moest je, volgens vaklieden, kunnen zien en voelen. Er was maar één partij die wilde samenwerken. Met doorzettingsvermogen, een gezonde dosis ambitie en die ene partner is de reis gestart; en nu, zijn we één van de grootste en snelst groeiende webshops van Nederland. De reis van MVVA is vergelijkbaar. Zij claimen ook positie in een speelveld waar voorheen geen ruimte gegeven werd. Samen veranderen we het spel, want bij ons is een partnership meer dan een handdruk; het is een pact voor de toekomst. Let’s make history”, licht Pinkcube’s COO Liselotte Leijten toe.

Een scorende samenwerking

Ook hebben wij samen met MVVA een hele leuke video opgenomen voor de start van onze (letterlijk) knallende samenwerking. Benieuwd? Bekijk hem dan snel hieronder of op onze social kanalen!

Deel dit bericht

Bekijk ook deze artikelen