Meest gestelde vragen

Antwoorden op veelgestelde vragen vind u snel en gemakkelijk op deze pagina. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op!


Hoe ziet het bestelproces eruit?

Bekijk hier ons bestelproces.


Wanneer en hoe upload ik mijn logo-bestand?

U kunt uw logo al uploaden tijdens uw offerte aanvraag, zo ontvangt u uw digitale drukproef nog sneller. Mocht u uw logo op dat moment niet beschikbaar hebben dan doet u dit nadat u uw offerte heeft ontvangen. In de ontvangen e-mail staat een link naar uw klantaccount waar u gemakkelijk en snel u logo kunt uploaden.

Bekijk ook deze video van het bestelproces »


Wat is een vector-bestand?

Het grote voordeel van een vector-bestand is dat je deze oneindig kunt vergroten en verkleinen zonder verlies van scherpte. Wij ontvangen uw vector logo bestand graag in EPS, PDF of AI-formaat.

Geen vector-bestand van uw logo? Geen probleem, stuur ons uw logo in JPG en wij zetten deze gratis om in een vector bestand.

Welke betaalmethode accepteren jullie?

Pinkcube streeft er naar om klanten van een optimale mix van betaalmethoden te voorzien. Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving, uw gegevens worden veilig en versleuteld verzonden.

Momenteel accepteren we de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Bancontact/Mister Cash
  • PayPal
  • Overboeking: U ontvangt een e-mail met daarin de factuur en alle gegevens om de bankoverschrijving te voldoen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, nemen wij uw bestelling in behandeling.

Betaling via iDEAL, Bancontact/Mister Cash, overboeking en PayPal is gratis. Voor betalen via Creditcard vragen wij een kleine vergoeding.


Kan ik ook achteraf betalen?

Achteraf betalen is helaas niet mogelijk.


Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.


Rekenen jullie instelkosten, inpakkosten of verzendkosten?

Wij werken met duidelijke all-in prijzen zo komt u niet voor onvoorziene verassingen te staan.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending is altijd gratis naar Nederland en België.


Met welke vervoerder verzenden jullie?

Afhankelijk van het product en het formaat van uw bestelling, worden alle bestellingen afgeleverd door PostNL, DPD, DHL of UPS.


Kan ik mijn bestelling volgen?

De status van uw bestelling is altijd na te gaan in uw klantaccount maar we houden u ook op de hoogte per mail, wel zo makkelijk.

Wat is de levertijd?

De levertijd van onze bedrukte promotieartikelen ligt gemiddeld tussen de 5 en 10 werkdagen. Heeft u een deadline? Vraag naar de mogelijkheden. Wij doen er alles aan om uw deadline te behalen.

Toch niet tevreden?

Mocht u een klacht hebben over de levering, service of andere zaken, dan horen wij dat graag van u.

Stuur een mail naar klantenservice@pinkcube. Vervolgens sturen wij u altijd eerst een klachtenformulier toe waarbij u ook foto's van de bestelde producten kunt toevoegen. Wij nemen uw klacht altijd in behandeling en proberen deze zo goed mogelijk op te lossen.

Direct antwoord op al je vragen

Bel +31 (0)314 - 820 303

Binnen 1 uur antwoord per mail

Mail info@pinkcube.nl

Chat live met ons

Start live chat »

Stuur een bericht via Twitter

Pinkcube op Twitter