Antwoorden op veelgestelde vragen vind u snel en gemakkelijk op deze pagina. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op!
Bekijk hier ons bestelproces.
U kunt uw logo al uploaden tijdens uw offerte aanvraag, zo ontvangt u uw digitale drukproef nog sneller. Mocht u uw logo op dat moment niet beschikbaar hebben dan doet u dit nadat u uw offerte heeft ontvangen. In de ontvangen e-mail staat een link naar uw klantaccount waar u gemakkelijk en snel u logo kunt uploaden.
Bekijk ook deze video van het bestelproces »
Het grote voordeel van een vector-bestand is dat je deze oneindig kunt vergroten en verkleinen zonder verlies van scherpte. Wij ontvangen uw vector logo bestand graag in EPS, PDF of AI-formaat.
Geen vector-bestand van uw logo? Geen probleem, stuur ons uw logo in JPG en wij zetten deze gratis om in een vector bestand.
Pinkcube streeft er naar om klanten van een optimale mix van betaalmethoden te voorzien. Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving, uw gegevens worden veilig en versleuteld verzonden.
Momenteel accepteren we de volgende betaalmethoden:
Betaling via iDEAL, Bancontact/Mister Cash, overboeking en PayPal is gratis. Voor betalen via Creditcard vragen wij een kleine vergoeding.
Achteraf betalen is helaas niet mogelijk.
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.
Wij werken met duidelijke all-in prijzen zo komt u niet voor onvoorziene verassingen te staan.
Verzending is altijd gratis naar Nederland en België.
Afhankelijk van het product en het formaat van uw bestelling, worden alle bestellingen afgeleverd door PostNL, DPD, DHL of UPS.
De status van uw bestelling is altijd na te gaan in uw klantaccount maar we houden u ook op de hoogte per mail, wel zo makkelijk.
De levertijd van onze bedrukte promotieartikelen ligt gemiddeld tussen de 5 en 10 werkdagen. Heeft u een deadline? Vraag naar de mogelijkheden. Wij doen er alles aan om uw deadline te behalen.
Mocht u een klacht hebben over de levering, service of andere zaken, dan horen wij dat graag van u.
Stuur een mail naar klantenservice@pinkcube. Vervolgens sturen wij u altijd eerst een klachtenformulier toe waarbij u ook foto's van de bestelde producten kunt toevoegen. Wij nemen uw klacht altijd in behandeling en proberen deze zo goed mogelijk op te lossen.