Contact
  • +31 (0)314 - 820 303
    Nu telefonisch bereikbaar
  • [email protected]
    Antwoord binnen 1 dag (08:30 - 17:30)

Indien er niemand aanwezig is op afleveradres

Het is belangrijk dat er iemand binnen je bedrijf aanwezig is om je pakket in ontvangst te nemen. Er moet namelijk getekend worden voor ontvangst. Is er niemand aanwezig? Dan probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Je ontvangt altijd een bericht van de bezorger dat hij geprobeerd heeft om het pakket af te leveren.
 
Als het de tweede keer ook niet lukt om het pakket te bezorgen, wordt het bewaard op een depot van de vervoerder bij jou in de buurt. Je hebt dan zeven dagen de tijd om het pakket op te halen. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen, anders kan het pakket niet worden meegegeven.
In overleg met ons kunnen we het pakket opnieuw aanbieden. Houd er rekening mee dat hier meerkosten aan verbonden zijn.

Let op: het is belangrijk dat er iemand aanwezig is op het opgegeven afleveradres, omdat er voor ontvangst getekend moet worden. Het is niet mogelijk om het pakket af te leveren bij een depot of postbus. We raden ook af om te bezorgen op evenementlocaties zoals de Jaarbeurs.