Promotieartikelen bestellen nóg sneller en makkelijker gemaakt!

1 oktober 2018 Geschatte leestijd: 3 minuten
Promotieartikelen bestellen nóg sneller en makkelijker gemaakt!

Bij Pinkcube streven we ernaar het online bestellen van promotieartikelen zo eenvoudig mogelijk te maken. Vandaag rollen we een aantal nieuwe features uit die daar zeker bij gaan helpen!

Promotieartikelen bestellen: Wat is er nieuw?

We hebben diverse verbeteringen doorgevoerd die het bestellen van promotieartikelen gemakkelijker gaan maken, de belangrijkste:


  • Meerdere gebruikers
    Toegang van meerdere gebruikers tot hetzelfde bedrijfsaccount.
  • Altijd een up-to-date overzicht
    Alle lopende offertes, bestellingen en facturen in één duidelijk overzicht.
  • Bewaking van de huisstijl
    Alle bedrijfslogo’s én opgeslagen designs in kant-en-klare drukbestanden op één plek.
  • Meerdere afleveradressen opslaan
    Handig wanneer u bijvoorbeeld moet bestellen voor meerdere vestigingen.
  • Nog sneller opnieuw bestellen
    Het eerder gemaakte ontwerp staat al klaar dus u kunt direct opnieuw bestellen. Dat geldt ook voor eerdere bestellingen van collega’s.
  • Lopende offertes overdragen aan een collega
    Bij uw afwezigheid kan een deadline zo toch gehaald worden.
  • Facturen direct doorsturen naar de administratie
    Handig, uiteraard ontvangt u zelf ook een kopie.

Met het vernieuwde Pinkcube account heeft u meer overzicht en controle over alle bestelde promotieartikelen van uw bedrijf. Zo heeft u alles op één plaats én dat natuurlijk met de uitstekende service die u van ons gewend bent!

Dashboard nieuwe Pinkcube bedrijfsaccount - promotieartikelen bestellen


Voor wie is het vernieuwde bedrijfsaccount ideaal?

Het nieuwe, verbeterde bedrijfsaccount is met name ideaal als u binnen uw bedrijf met meerdere mensen regelmatig promotieartikelen bestelt. Doordat het mogelijk is geworden met meerdere mensen vanuit één account te werken is het bestelaccount nu echt een “bedrijfsaccount” geworden. Komt er een evenement aan? Misschien hebben uw collega’s eerder leuke promotieartikelen besteld die hier prima op aansluiten. Het eerder gemaakte ontwerp staat al klaar dus u kunt direct opnieuw bestellen!

Ook voor bijvoorbeeld communicatie- of reclamebureau waar met meerdere projectmanagers voor verschillende klanten gewerkt wordt is een bedrijfsaccount een grote uitkomst. Doordat u de adressen van al uw klanten gekoppeld hebt aan uw account kunt u uw bestelde promotieartikelen direct bij uw klanten laten afleveren terwijl de factuur bij u binnenkomt. Ditzelfde geldt voor bedrijven met meerdere vestigingen, geef al uw adressen een naam en stuur uw bestellingen direct door naar de juiste vestiging.


U hoeft niks te doen

Het nieuwe, verbeterde bedrijfsaccount wordt op 1 oktober 2018 automatisch uitgerold. U hoeft hiervoor dus niks te doen. Om vertrouwd te raken met uw nieuwe account raden we u aan de rondleiding te volgen die u kunt starten zodra u bent ingelogd! Hierna bent u helemaal klaar om eenvoudig promotieartikelen te bestellen!

 

We horen graag uw feedback

Wilt u graag uw ervaring met het verbeterde bedrijfsaccount delen? Of heeft u tips, ideeën of opmerkingen m.b.t. het bestellen van promotieartikelen op de webshop van Pinkcube? Dan horen wij dat graag van u. Vul onderstaand formulier in. Alvast bedankt!

Meer weten over uw vernieuwde bedrijfsaccount? Neem gerust contact met ons op!

E-mail: info@pinkcube.nl
Telefoon: +31 (0)314 – 820 303

Of bezoek onze support pagina met veelgestelde vragen over de nieuwe features.

Deel dit bericht

Bekijk ook deze artikelen