Wij hebben een bijzondere bedrijfscultuur. Wij willen voorop blijven lopen, online de beste zijn en de beste gebruikerservaring bieden aan onze klanten. Pinkcube is nooit af. Voor ons is het doodnormaal dat we het elke dag beter willen maken voor u, onze klant. Het moet elke dag mooier, gemakkelijker en sneller.
Deze gezonde dosis competitie ontstaat niet zomaar. Pinkcube is ooit ontstaan vanuit een eigen frustratie als ondernemer zijnde. Wij wilden net als iedere andere ondernemer een leuk product hebben om ons merk te promoten. Het was destijds echter alles behalve eenvoudig om promotionele producten te bestellen. Het aanbod was enorm groot en daarbij waren de prijzen ondoorzichtig. Dat er bovendien een accountmanager werd langs gestuurd om het gehele assortiment door te nemen ging ons echt te ver. Webshops maken die qua bestelgemak, duidelijkheid en service niet onderdoen voor topspelers uit consumentenmarkten werd het doel.
Iedereen verklaarde ons voor gek toen we in 2009 besloten promotionele producten te gaan verkopen via internet. Inmiddels hebben we het tegendeel wel bewezen. We hebben nooit voor de makkelijkste weg gekozen en dat zullen we in de toekomst ook nooit doen. Het moet elke dag beter gaan, gemakkelijker gaan. Gewoon steeds beter!
Voor ons is het doodnormaal dat we elke dag bezig zijn met beter worden. Onze kernwaarden geven ons daarbij houvast. Ze beschrijven hoe we doen wat we doen en wat we belangrijk vinden. Onze kernwaarden zijn sterk verankerd in de organisatie. Dat begint al in sollicitatiegesprekken waarin we toetsen of mensen passen binnen onze cultuur. Mede omdat onze kernwaarden letterlijk terug komen op verschillende plekken binnen ons pand zullen wij deze nooit uit het oog verliezen.
Winnen, dat is waar we ons bed voor uitkomen. De 2e plaats telt voor ons niet. We hebben in ons korte bestaan al diverse awards gewonnen. Zelfs tijdens een potje tafelvoetbal in de pauze spat het fanatisme eraf!
We prefereren nieuwe dingen uitproberen altijd boven de reeds gebaande paden. We durven te experimenteren en doen uiteindelijk wat het beste werkt. Niemand dacht dat het mogelijk zou zijn binnen 1 uur een kant en klare digitale drukproef aan de klant voor te leggen. Wij hebben laten zien dat het wel kan.
We weten het graag beter, trekken ons eigen plan. Niemand geloofde ons toen we startte met de verkoop van custom made promotieartikelen via internet. En ja, er zijn ontzettend veel beurzen op het gebied van promotionele artikelen over heel de wereld. Maar worden onze klanten daar echt direct beter van?
Onze manier van doen: nuchter, pragmatisch, zonder opsmuk. We gaan lekker en krijgen veel complimenten vanuit verschillende hoeken maar we gaan ons er echt niet anders door gedragen.