Winter is in aantocht: gezelligheid creëren we samen

14 december 2020 Geschatte leestijd: 2 minuten
Winter is in aantocht: gezelligheid creëren we samen

De winter komt er weer aan. Gure wind langs je heen en de lichtjes die achter de ramen twinkelen. Rond deze tijd is niks lekkerder dan thuiskomen met gezelligheid. Een lekker drankje bij een knapperend haardvuur, de kaarsjes aan en heerlijk warme sokken om je voeten. Zeker in deze moeilijke tijden wordt het samenzijn als zeer prettig ervaren. Herken je dit gevoel? Hier kun jij als bedrijf op inspelen. In dit blog vertellen wij hoe je dit kunt doen.

 

Winterse relatiegeschenken

In de winter wordt de meeste vrije tijd binnen doorgebracht. Promotionele artikelen met een huiselijke sfeer zijn daarom erg effectief. Als je deze relatiegeschenken bedrukt met logo, voorzien ze niet alleen van een warme en gezellige sfeer in huis. Keer op keer komt de merknaam van jouw bedrijf in beeld. Een betere herinnering in de frisse wintermaanden kan een bedrijf niet wensen.

 

Gezelligheid kent geen tijd

Gezelligheid is voor iedereen verschillend. Maar wanneer het gezellig is, geeft dit een aangename vorm van vertrouwdheid, huiselijkheid, vriendelijkheid en knusheid. Gezelligheid geeft de mens een fijn gevoel en bovenal een gevoel van tevredenheid. Voor bedrijven een uitgelezen kans om hier door middel van relatiegeschenken in de winter dit gevoel over te brengen en klanten en/of personeel extra in het zonnetje te zetten (ook al is het winter). Zeker in deze moeilijke tijden is deze blijk van waardering belangrijk.

Onder winterartikelen verstaan we onder andere gebreide sokken, kerstversiering een geurdiffuser, chocoladetelegram, fleecedeken of een wijnset. Je kan het zo gek niet bedenken wat er binnenshuis kan worden gebruikt. Het mooie is dat deze artikelen allemaal te bedrukken zijn en bovendien dagelijks worden gebruikt tijdens de gure dagen.

 

Waardering tastbaar maken tijdens de wintermaanden

Welk artikel ook wordt gekozen in deze moeilijke winter tijden, er is altijd wel een mogelijkheid om bedrijfsinformatie en waarderingen tastbaar te maken op een effectieve, fraaie, warme en bovendien subtiele manier. Of dit nu virtueel is of in levende lijve.

Onze collega Tom Ikkink, Data-analyst, kan op een donkere avond niet zonder zijn fleecedeken. “Het geeft een warm gevoel waar ik mijn werkgever dankbaar voor ben, zeker in de wintermaanden”. Zo zijn er natuurlijk nog veel meer mogelijkheden. Wil je liever dat een van onze productexperts je helpt? Neem dan contact met ons op.

Deel dit bericht

Bekijk ook deze artikelen