Handig: download alle inhakers van 2022 eenvoudig in je digitale agenda
Geplaatst op 20 december 2021 in Branding

Handig: download alle inhakers van 2022 eenvoudig in je digitale agenda

Wist je dat de Olympische Winterspelen op vrijdag 4 februari al beginnen? En dat de laatste week van september in het teken staat van vitaliteit? Er zijn zó veel inhakers en feestdagen in het nieuwe jaar, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Gelukkig heeft Pinkcube daar een oplossing voor: de inhaakkalender voor 2022. Deze kalender kun je gemakkelijk downloaden in je eigen digitale agenda. Zo mis je geen enkel inhaakmoment en heb je altijd een kapstok om marketingactiviteiten mee in te richten.

Heb je een interessante inhaker gespot en wil je advies over hoe je deze kunt vormgeven? Leg je vraagstuk neer bij een van onze inhaakexperts of schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Elke maand ontvang je een nieuwsbrief met reminders voor interessante inhakers én passende give-aways en relatiegeschenken.

Zo zet je alle inhakers in je eigen agenda

Google Calendar

  1. Open Google Calendar en klik onder andere agenda’s op de + knop
  2. Klik op abonneren op agenda
  3. Type pinkcube.inhaakkalender@gmail.com en enter

Apple iCalendar

  1. Open de iCal-App
  2. Selecteer in het agendamenu de optie archief en vervolgens nieuw agenda-abonnement
  3. Kopieer de agenda URL toe en klik op abonneer: https://calendar.google.com/calendar/ical/c_3tb27qlospv3u0j8ivb8hf5erk%40group.calendar.google.com/public/basic.ics

Outlook Calendar 

  1. Open het agenda-venster
  2. Kies in het menu ‘start’ voor agenda openen en selecteer ‘van internet’
  3. Voeg de agenda pinkcube.inhaakkalender@gmail.com toe

Inhaken? Zo doen we dat bij Pinkcube

Bij Pinkcube zijn we gek op inhakers. Als marktleider in de promotionele branche weten we maar al te goed dat onze producten perfect aansluiten op inhakers. Give-aways en relatiegeschenken kunnen de boodschap van de inhaker namelijk extra boosten. Wij zijn ervan overtuigd dat iets tastbaars ervoor zorgt dat een boodschap tot leven komt en daarmee beter overkomt. Denk bijvoorbeeld aan Nationale Complimentendag als inhaker. Vorig jaar speelden we in op deze inhaker omdat we onze medewerkers in de derde coronagolf een hart onder de riem wilden steken. We besloten het persoonlijke complimentje kracht bij te zetten met give-aways die pasten bij het thema. Op die manier kwam het de boodschap nóg beter over.

Meer inspiratie?

Lees dan een van onze klantervaringen of neem contact op met onze inhaakexperts via onze chatservice, mail, WhatsApp of telefoon.

Deel dit bericht