Pinkcube inhaakkalender 2023

Inhaakkalender 2023

Handig: download alle inhakers van 2023 eenvoudig in je digitale agenda

Ben jij al bekend met de ‘Nationale Complimentendag’ op 1 maart? Of het WK vrouwenvoetbal dat begint op 20 juli? Er zijn zoveel inhakers en feestdagen in het nieuwe jaar, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Gelukkig heeft Pinkcube daar een oplossing voor: de inhaakkalender voor 2023. Deze agenda is heel gemakkelijk te downloaden in je digitale agenda. Zo mis je geen enkel inhaakmoment en heb je altijd een reminder om je marketingactiviteiten mee in te richten.


Heb je een interessante inhaker gespot en wil je advies over hoe je deze kunt vormgeven? Leg je vraagstuk neer bij één van onze inhaakexperts of schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Tweewekelijks ontvang je een nieuwsbrief met reminders voor interessante inhakers én passende giveaways en relatiegeschenken.
  

Zo zet je alle inhakers in je eigen agenda:

Google Calendar

Open Google Calendar op desktop en klik onder andere agenda’s op de + knop

Klik op abonneren op agenda

Type pinkcube.inhaakkalender@gmail.com en enter Daarna is de agenda automatisch ook in de mobiele Google Calendar app beschikbaar

Apple Agenda 

Open Apple Agenda op de Mac

Selecteer in het agendamenu de optie archief en vervolgens nieuw agenda-abonnement

Kopieer de agenda URL en klik op abonneer: https://calendar.google.com/calendar/ical/pinkcube.inhaakkalender%40gmail.com/public/basic.ics Kies voor Locatie: iCloud om ook op je gekoppelde iPhone/iPad de agenda te ontvangen

Outlook Calendar 

Open het agenda-venster

Kies in het menu ‘start’ voor agenda toevoegen en selecteer ‘abonneren via internet’

Inhaken? Zo doen we dat bij Pinkcube

Bij Pinkcube zijn we gek op inhakers. Als marktleider in de promotionele branche weten we maar al te goed dat onze producten perfect aansluiten op inhakers. Give-aways en relatiegeschenken kunnen de boodschap van de inhaker namelijk extra boosten. Wij zijn ervan overtuigd dat iets tastbaars ervoor zorgt dat een boodschap tot leven komt en daarmee beter overkomt. Denk bijvoorbeeld aan Warmetruiendag waar we bij Pinkcube de verwarming een tandje lager draaiden en op kantoor kwamen met onze warmste trui.