5x branded kantoorartikelen
Geplaatst op 29 augustus 2019 in Branding

5x branded kantoorartikelen

Je ziet ze regelmatig op het internet en in de vakbladen voorbij komen: perfect georganiseerde werkplekken. Altijd opgeruimd, een rustgevend kleurenpalet en een enorme hoeveelheid branded promotieartikelen. Denk aan pennen, notitieboekjes en sticky notes. Maar ook een waterfles of mok mag niet ontbreken.

Een opgeruimd bureau met consistentie in branded promotieartikelen is niet alleen mooi, maar voegt ook daadwerkelijk waarde toe. Het imago van jouw organisatie wordt voor 45% afgeleid uit wat je als merk zegt en hoe je dit zegt. En wie staan er het dichtst bij de klant? Juist. De medewerkers. Met interne marketing inspireer je jouw collega’s het merk te laten leven.

Extern winnen is intern beginnen

Promotieartikelen kunnen ingezet worden om een positionering te vertalen naar een visuele weergave. De organisatie ademt dagelijks de identiteit die je wilt uitstralen. En laat herhaling nou net een belangrijk middel zijn waarmee jij ervoor kunt zorgen dat een boodschap wint aan overtuigingskracht. Of zoals ook wel gezegd wordt: “Extern winnen is intern beginnen”. We zetten een aantal ideeën voor je op een rijtje die bijdragen aan een succesvolle interne marketing en tegelijkertijd van een werkplek een happy place maken.

Business stationary

Schrijven met de hand is nog lang niet achterhaald. Dat een pen nog vaak gebruikt wordt, blijkt uit het feit dat er wereldwijd jaarlijks 30 miljard pennen in omloop zijn. Jij kunt je onderscheiden met een pen in de gewenste kleuren, maar ook voorzien van verschillende profielen. Neem bijvoorbeeld de autofabrikant die een bandenprofiel verwerkt of een sneakermerk die schoenzolen gebruikt. De QS pennen van Prodir brengen jouw huisstijl tot leven. Waar kies jij voor?

Natuurlijk heb je om te kunnen schrijven, papier nodig. Een notitieboek is een mooie oplossing om ideeën en inzichten te verzamelen. Bedruk een notitieboek en til de merkbeleving op een creatieve wijze naar een hoger niveau. De opdruk die op de voorkant staat, is regelmatig in het zicht bij medewerkers, relaties of bezoekers. En marketeers zweren erbij: hoe vaker iets herhaald wordt, hoe beter het blijft hangen.

Stay hydrated met een gepersonaliseerde mok

We krijgen gemiddeld 1,5 tot 2 liter vocht per dag binnen. Werknemers gebruiken steeds vaker waterflessen of mokken in plaats van kartonnen bekers. Geef het kantoor een unieke twist door koffiemokken bedrukt met de naam van jouw collega’s. Een duurzaam alternatief. En geloof ons, dit scheelt ook een ronde afwas!

High tech gadgets

De laatste trends in de wereld van gadgets zijn die met een retro uiterlijk. Minimalistische, compacte draadloze opladers of mokverwarmers. Vanaf nu heeft iedereen op kantoor deze eye-catchers op het bureau liggen. Natuurlijk bedrukt met het logo van jouw organisatie.

Laat het eindresultaat zien

Heb je de bovenstaande tips opgevolgd en zie je verandering? Deel de impact met je collega’s! Naast dat dit prachtige content is om te delen, is het voor je interne marketing maar al te goed om aan je collega’s te laten zien waarom je bepaalde keuzes maakt. Niets is een betere motivator dan aantoonbare resultaten.

Deel dit bericht