Keramiek wordt het nieuwe plastic. En een Americano beker is het nieuwe kartonnen to-go bekertje. Waarom dat is? De...
“Effortlessly the best result” is the promise that Pinkcube gives its customers. The web-based agency was one of the...
Interview met Edwin in PromZ Vak magazine (oktober 2016 – nummer 3) naar aanleiding van het winnen van de...
Doetinchem, 12 oktober 2016 – Pinkcube is voor het derde jaar op rij door Het Financieele Dagblad uitgeroepen tot...
Pinkcube is woensdagavond opnieuw uitgeroepen tot winnaar van de “Best Online Performance” award door Promz magazine. Het e-commerce bedrijf...
Interview met Edwin Kats in de nieuwe serie “Van startup naar scale-up” van Baaz Magazine (Editie 2.2016).
Wie online op zoek gaat naar relatiegeschenken, komt hoogstwaarschijnlijk terecht bij Pinkcube uit Doetinchem. In een piepklein zolderkamertje startten...
Lees het gehele interview met Edwin Kats in Sax magazine:
“Ik zie letterlijke kopieën van wat wij doen op internet terug. Of je kopieert, of je innoveert. Wij lopen...